Jamaica, no problem man - Reisverslag uit Lionel Town, Jamaica van Tjeerd, Judith, Suze en Jurre en Tjeu Pas - WaarBenJij.nu Jamaica, no problem man - Reisverslag uit Lionel Town, Jamaica van Tjeerd, Judith, Suze en Jurre en Tjeu Pas - WaarBenJij.nu

Jamaica, no problem man

Door: me

Blijf op de hoogte en volg Tjeerd, Judith, Suze en Jurre en Tjeu

18 December 2012 | Jamaica, Lionel Town

onze kamer was klein, twee tweepersoonskabouter bedden en een babybedje voor Tjeu, mini balkon en dito badkamer, we liepen over de koffers ongeveer, niet erg, het eten bleek er prima, en het vertier ook. niet dat WIJ nou zo per se vermaakt moeten worden, maar hee, als het er is ga je toch kijken? en dat was elke keer wat anders en elke keer leuk.

Wat wel een erge sof bleek was de de grootste reden voor ons om dit hotel te kiezen: namelijk twee mega grote glijbanen. Bleken Suze en Jurre helemaal niet op te mogen, ook niet onder begeleiding. Prima veiligheidsmaatregelen daar, maar dat hadden we graag van te voren ergens gelezen of gehoord dat van die zoveel centimeter moeten zijn. Was errug balen voor hun die ochtend, en de rest van de dagen...

Tjeerd en ik hebben wat afgesjouwd met zoveel zwembaden, in en euit en dan telkens 1 bij Tjeu blijven, want die had het het beste op het strand natuurlijk, lekker in het zand ipv op het beton..

Met 5 aan tafel zitten en eten is maar weinig voor gekomen, der valt altijd wel wat te poetsen/op te ruimen/zoeken/naar de wc te moeten/eten te halen of gewoon 1 van de kinderen te zoeken...duh...
Jurre en Suze vonden het geweldig dat ze al het eten en drinken zelf konden kiezen en of halen, dat was dus veel taartjes eten elke dag weer haha, nah ja, hun moeder is niet van de snoep en taartjes, dussuh, la ma, vakantie toch?

• 20 Februari 2013 - 14:34

Tante Cornelia:

Kan me voorstellen, dat Suze en Jurre het jammer vonden, dat ze niet van de glijbaan mochten. Volgende keer beter!
    Hier is het nog lang geen weer om buiten te zwemmen, veel te koud, brrrr.
    Groetjes! :)

• 20 Februari 2013 - 20:28

Edith:

ik kan de foto's op de een of andere manier steeds niet zien en ik ben zo benieuwd!

• 20 Februari 2013 - 21:22

Mike:

Heb je ook nog bobsleeers gezien?

• 21 Februari 2013 - 08:52

Joyce:

Wat is Suze al groot geworden!!! Ik ben echt verbaasd...Jij bent zelf al bijna niet meer te zien op de eerste foto....Mooie kindjes hoor Judith

• 21 Februari 2013 - 11:57

Carol:

op de een of andere manier kan ik nu maar de drie eerste foto's zien! misschien later nog eens proberen,
    XXX CAROL