SXM all problems man. - Reisverslag uit Bull Bay, Jamaica van Tjeerd, Judith, Suze en Jurre en Tjeu Pas - WaarBenJij.nu SXM all problems man. - Reisverslag uit Bull Bay, Jamaica van Tjeerd, Judith, Suze en Jurre en Tjeu Pas - WaarBenJij.nu

SXM all problems man.

Door: Judith

Blijf op de hoogte en volg Tjeerd, Judith, Suze en Jurre en Tjeu

22 Maart 2013 | Jamaica, Bull Bay

De problemen hier op SXM rijzen en reizen de pan uit, der valt zo'n beetje niet eens aan te beginnen, ook niet met de problemen die ik maar blijf hebben met deze website.
Waar het aan ligt, blijkbaar weet niemand het want er gaat nog maar weinig vlekkeloos, daar moet je je bij voorstellen dat ik dus echt nachten, tot 2-3-4 uur zit te klooien en dan nog krijg ik er geen foto's op, of geen videos of beiden.

Wie al langer meeleest ziet ook dat we al eeuwen geen banner met fotos hebben (waar je wel voor betaald), dat onze lokaties niet kloppen en dat ik de vormgeving niet kan maken zoals ik kon...
Dan is het mailen en wachten op antwoorsen en weer terug,werkt iets even, of nog steeds gewoon niet.
Kortom, ergernis alom.

dussssssss, wie heeft er tips over een andere website, heel graag, ben er niet zo in thuis dat me dat zelf is gelukt wat anders te vinden!

Tjeu kon in Jamaica nog bniet lopen, dat deed ie voor het eerst met de kerst. ik was toen vreselijk ziek, Tjeu was al in Jamaica ziek geweest, lees, niet slapen niet eten stinkpoep en nog meer niet slapen. In het vliegtuig naar huis kotstte Suze me tijdens het dalen helemaal onder. ook het vliegveld, de weg en de taxi, sorry Glenn. En aangezien dat niet over ging was Suze ( met Tjeerd) de dag voor kerst opgenomen in het ziekenhuis, zwaar uitgedroogd al....
De dokter had nog niet verteld dat we waarschijnlijk allemaal ziek zouden worden, of, jawel,mamma doodziek, nog geen slokje water bleef binnen, maar moest wel voor de jochies zorgen...dat doe je dan kruipend, letterlijk, met overal emmers....leuke kerstdecoratie!
Kon ook niemand bellen want het was besmettelijk.....

Tjeu kon nog niet lopen dus, en slapen deed ie ook niet, dus dan maar met hummus naar de dans/muziekvoorstellingen tot middernacht.
En dat vond ie geweldig, op zijn knietjes voor het podium en maar hupsen en met zijn armen zwaaien...geen idee hoeveel foto's er van hem zijn gemaakt die avonden, maar had voor een dollar per shotje leuk kunnen shoppen denk ik!

Hoogtepunt voor mij waren de Duns river falls, vlakbij Ochos Rios.Ik heb nog nooit ergens ter wereld een waterval echt recht aan zee uit zien komen, wat een byzondere plek. Mam en pap zijn daar pak em beet 25 jaar geleden geweest, en er waren daar gidsen die er toen ook al waren. Die vertelden wel dat er eea veranderd was, bijvoorbeeld het feit dat je vanaf helemaal bendeden de watervallen op kunt/mag klimmen, ipv ergens halverwege. We waren er serieus als eersten, en ook de eersten die de waterval gingen beklimmen.
Ik had het heel heel graag gedaan, maar soms helaas heb je pech als ouder.

Jurre Suze en Tjeerd hebben de hele wandel gemaakt, wat vond ik het spannend voor ze, en wat vind ik het razend knap, ijskoud, soms echt heel hard stromend water, niks klagen, niet huilen, ze vonden het all drie helemaal fantastisch....ikke op de trappen ernaast beetje mee terug naar boven, kijken, foto's maken, Tjeu in bedwang houden, letterlijk....
Tjeu was boos want die wilde mee, en halverwege pakt de gids em zo aan: "I'll take him,NO PROBLEM MAN, daar had je em weer...
Je had Tjeu zijn gezicht moeten zien...(of dat van mij.....)

Waanzinnig mooi daar....en met dat wij gingen kwamen er vanaf nog hoger, waar de parkeerplaatsen zijn, honderden en echt honderden mensen naar beneden.... Dat was vast niet 25 jaar geleden, maar wij hebben het nog zonder andere zielen mogen beleven....prachtig!

  • 22 Maart 2013 - 10:57

    Mike:

    Mooi daar zeg! Ik hoop dat Queenstown ook zo mooi is, daar ga ik volgende maand naartoe. Ben jij daar ook nog ooit geweest, Judith?

  • 22 Maart 2013 - 11:22

    Tante Cornelia:

    Mooie foto's. Prachtig, die waterval!
    Jammer, dat jullie later allemaal zo ziek zijn geweest.
    Hier heerst momenteel een griep, die ook heel besmettelijk is.

  • 22 Maart 2013 - 12:25

    Edith:

    Geweldig!! Waarom geen facebook Judith, je kunt die ook helemaal op slot zetten, zodat alleen de mensen die je toelaat je berichten en foto's kunnen lezen. Kun je ook makkelijker van onze avonturen op de hoogte blijven! xxx

  • 22 Maart 2013 - 13:25

    Judith:

    moet ik daar nou echt aan Edith?

  • 22 Maart 2013 - 13:31

    Miranda:

    Hoe ziek kun je zijn.. Gelukkig goed afgelopen, zeker voor Suze! Ik ben altijd blij dat Lisa al voor mij kan zorgen als ik ziek ben. 'Zet je nog een kopje thee, liefje?' haha
    Ziet er wel prachtig uit, die waterval.

  • 22 Maart 2013 - 22:22

    Maaike:

    supergave foto's!!
    en idd facebook toch goed idee! veel iefs van de verhuizer, bijna zover!!

  • 23 Maart 2013 - 17:13

    Ikke:

    ja Judith, doe eens gezellig met ons mee met FB! Generatiekloof? haha

  • 26 Maart 2013 - 13:50

    Judith:

    nee, Queenstown, je bedoelt in Nieuw Zeeland? Nee helaas Mike, of maar goed ook, anders had ik misschien zo'n mega stoere Maori aan de haak geslagen haha. Krijgen wij foto's te zien dan???

    Generatiekloof facebook? Kan zijn, maar ook dat je zo moet oppassen hier wat je wel en niet meldt, ik hoop dat iedereen snapt waarom. Hoewel ik hier ook verslag doe van de meeste leuke dingen, is het heel doordacht, lijkt misschien niet zo, maar dat doe ik wel, dat moet ik wel. En facebook is misschien snel te "makkelijk' effe wat melden... En dat afschermen, ah, nou ik zal eens beter bekijken hoe en wat, beloofd. Maar dat weet ik veel wie tegenwoordig weet ik veel waar en wanneer met die tel rondloopt en meent te moeten lezen elk moment van de dag wie wat doet, dat irriteert me wel eerlijk gezegd. Je kan nergens meer een praatje maken zonder dat de ander een keer op zijn mob kijkt. Of misschien ga ik met de verkeerde mensen om, haha, dat kan natuurlijk ook. Of is het niet zo erg als dat ik doe voorkomen, en...is it me? Kan ook. Ik zal mezelf en dat onder de loep nemen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tjeerd, Judith, Suze en Jurre en Tjeu

jaha, de foto laten we zo, zo gingen we per slot van rekening weg in 2009! Maar neemt niet weg dat we nou wel mooi met ons 5jes zijn!

Actief sinds 10 Juli 2009
Verslag gelezen: 348
Totaal aantal bezoekers 404589

Voorgaande reizen:

08 September 2009 - 01 Juli 2015

St. Maarten

15 December 2012 - 24 December 2012

Jamaica, no problem man.

01 Juli 2011 - 09 Juli 2011

Tortola, Anegada en Virgin Gorda

26 November 2010 - 10 December 2010

San Juan , Puerto Rico

28 Oktober 2010 - 31 Oktober 2010

Curaçao "gratis"....

09 September 2010 - 09 September 2010

Saba

01 Juni 2010 - 06 Juni 2010

CURACAO

Landen bezocht: