surprise surprise!!!!! - Reisverslag uit Anguilla, Anguilla van Tjeerd, Judith, Suze en Jurre en Tjeu Pas - WaarBenJij.nu surprise surprise!!!!! - Reisverslag uit Anguilla, Anguilla van Tjeerd, Judith, Suze en Jurre en Tjeu Pas - WaarBenJij.nu

surprise surprise!!!!!

Door: Judith

Blijf op de hoogte en volg Tjeerd, Judith, Suze en Jurre en Tjeu

05 Februari 2011 | Anguilla, Anguilla

Ongeveer twee weken voor mijn verjaardag kregen we een mailtje, dat we uitgenodigd waren op een feestje, 22 Januari, van 4 mensen die hun verjaardag zouden vieren. Wat leuk dacht ik. Maar of het me zo’n goed idee leek te gaan, nou nee,m de volgende dag zou immers mijn eigen verjaardag zijn, en om dan moe en de rest te gaan zitten zijn???? Mwah…

Maar Tjeerd leek het wel erg leuk, oh, nou dan meten we een oppas zoeken. Sja. Dat ging niet meevallen, degenen die we vroegen konden niet, en dan waren er nog een aantal die zelf uitgenodigd waren, dus sja, dat gaat dan ook niet. Op zijn laatst heeft Tjeerd Ana gevraagd, hoewel ik zei dat ze liever niet zou oppassen in het weekend. Ze zei toch ja……….wist ik veel……..
Woensdags mezelf us een kappersbezoek kado gedaan, ja tis er af, achter heel kort en naar voren in een punt, schijnt het nieuwste te zijn, klopt dat Wen? In elk geval heel happy, Yvonne gebeld wat die aan het doen was, die was jarig die dag. Ze wilde wel naar Karakter wat eten, ok, daar afgesproken, heerlijk gegeten en gekletst, en ik zou trakteren. Maar de rekening kwam en werd weer doorgescheurd, van de baas van haar, wat ontzettend aardig zeg!!!
Zaterdag kwamen Stefan en Yvonne nog op visite, en aangezien het steeds later werd vond ik dat ze maar mee moesten eten. We hadden het nog over het feestje, en dat ik nog niet zo’n zin had en zo, en het toch maar spannend vind, de kindjes alleen laten, etc…..
David haalde Ana op en na wat uitleg blablabla bracht hij ons weg. Jurre sliep al, en Suze heeft later op de avond gezegd; “I want to go to bed now Ana”. ……Het fesst begon om 9 uur, dan zou Ayaan zingen, wij waren er al iets over half 9, veeeeeeeeeeel te vroeg, zei ik al heel de tijd, maar Tjeerd moest en zou op tijd zijn………………..wist ik veel……….
Met de vrouw des huizes het over hun huis gehad en de kinderen en hoe leuk het versierd was met overal lampjes en zo……………wist ik veel………..
Allerlei mensen ontmoet en de jarigen (geweest) en aanstaande jarigen. Mij feliciteerde ook al een paar man, dacht ik ook niks achter………. Wist ik veel……………
Na een poosje kwam 8 man Kmar collega’s en vrouwen binnen, daar dacht ik nog niet zoveel van, ookal was dit feestje niet met mensen van die kant van werk…
Sharon Petrie Sasha en Hanneke kwamen mijn kant uit gelopen en ik kreeg een wit tasje in mijn handen gedrukt,een rode roos, vele kussen en de mededeling van Sasha dat zij er voor mij waren, en dat het vanaf nu ook mijn feestje was…………. Oh………. Ik sta niet zo heel erg vaak met mijn b vol tanden, maar ik wist echt niet wat te zeggen, behalve dan: “dat méén je niet?””Nee zeg, écht????” Ja echt… ik kreeg er wel de nodige waterlanders van natuurlijk, en Tjeerd was nergens te bekennen, wat ie later jammer vond omdat ie mijn gezicht niet had gezien… WAT EEN VERRASSING!!!!!
In het tasje zat een armband van pandora, van leren bandjes met een zilveren jongetje en meisje er aan, zo vreselijk leuk, en wat lief dat ze een écht kado hadden gekocht!!!! Alweer tranen natuurlijk.
Daarna volgden er meer,visite bedoel ik, en ja tranen ook, ik vond het ook zo vreselijk leuk en lief, en écht, ik had geen flauw idee. Bijna iedereen die Tjeerd had uitgenodigd was er, helaas dat Karin en haar familie in NL waren, met hen iets afspreken loopt tot nu toe altijd in de soep.
Ayaan (die ook bij Karakter zingt) deed zingen, er werd nog een donkere dame 40,ook echt de 23e, zij had een donkere jurk aan, en ik was in het wit, mooier contrast en gemeenschappelijker kon het niet.
Stefan en Yvonne waren er ook, valserikken, nog zeggen, ja wij gaan niks doen vanavond, moe blablabla, veel plezier etc…..
Er bleek achteraf zo’n 90 man en de statistieken over wat er gegeten en gedronken was (heuse catering met weet ik veel wat voor een hapjes, en ja ook bitterballen!!!!!) heeft Tjeerd.
Hij was die week wel vaak aan het overwerken, ik heb de kindjes telkens zelf moeten halen van school, maar ik zocht er niks achter, hij moet zo vaak langer werken of nog wat gaan doen…jaja. Vanaf nu geloof ik natuurlijk nooit meer dat ie moet overwerken, haha, das dan zijn nadeel nu..
De lampjes had Tjeerd allemaal opgehangen en bleken ook gewoon van ons…ik bleef me de hele avond en nacht verbazen. Met iedereen gedanst, echt iedereen was gezellig en vond het gezellig, het was beregoed feest. Geloof dat we om 4 uur naar huis gingen, en ja hoor, David kwam ons halen en die wist er ook van, en tuurlijk,die lieve Ana, die wist er ook van, en omdat het zo speciaal was deze keer had ze graag voor me opgepast! De schat!

De volgende dag heb ik uit mogen slapen, Tjeerd kwam met zelfgemaakte broodjes en de kindjes op bed, daar twee bedeltjes van een S en J gehad voor mijn armband die ik voor kerst had gekregen. Lief!!! En ook nog een mega grote lens voor mijn camera, nou moe, veeeeeeeeel te gek allemaal!!!
Stond zaterdag de 22e al in de krant, en ja hoor, de maandag nóg een keer, voor het geval er nog iemand op het eiland had gemist dat ik toch écht 40 ben geworden…………..
En nee Els, het doet geen pijn, maar mal is het wel. Maar wat een geweldige manier om het te worden. Dank je allen die er waren, allen die geholpen hebben, hun huis open stelden, kaart of ecard of kadootje hebben gestuurd.
Maar dank vooral aan Tjeerd, ben er nog steeds van ondersteboven!!!!!! Geweldig schat!!!!! (en deze maand gaat alles maar op rantsoen…….pfffffffffffffffffffffffff)

PS, zie ook de video, in de kleine uurtjes...wel eigen hand, haha.

  • 05 Februari 2011 - 20:56

    Tjeerd:

    haha.het was inderdaad een zeer geslaagd feestje, iedereen had er de volgende dag "last" van: goed teken. graag gedaan schat! 1 september word ik 33, haha.

  • 05 Februari 2011 - 20:57

    ........:

    en het is Patric zonder -k- en Hans en Sander heb je omgewisseld.

  • 05 Februari 2011 - 21:22

    Tjeerd, Judith, Suze En Jurre En Tjeu Van De Pas:

    duh duh, schrijf zelf eens een verhaaltje Tjeerdmans.

  • 06 Februari 2011 - 09:25

    Tante Cornelia:

    Fijn, dat het zo'n leuk verjaardagsfeest was. Ik merk wel, dat jullie daar ondertussen aardig wat goede vrienden hebben.

  • 06 Februari 2011 - 12:50

    Miranda:

    Ha Ha! Geweldig! Echt weer iets voor jou! Ineens zo´n geweldig feest! Maar misschien helpt het ook als je met iemand als Tjeerd getrouwd bent zeg maar!
    Fijn dat je het goed doorstaan hebt. Ik mag net voor Tjeerd´s 33ste verjaardag ook de 40-lijn over..
    Henk is dan al weer 46 geworden, dus ik verwacht er niet te veel ´last´ van te hebben. Met Lisa die dan 13 is en Jonathan met zijn 1ne jaar zijn we dan dus samen 100! Dat redden jullie nog niet, hè?!
    In ieder geval veel geluk en gezondheid maar weer.
    Groetjes van uit de NLsche storm.
    Miranda

  • 07 Februari 2011 - 03:11

    Frank:

    Hallo vrienden,

    Judith als eerste nog gefeliciteerd met je 40ste verjaardag en 3 x een dikke kus. En Tjeerd als iedereen de volgende dag er last van had hebben ze veel gedronken of het zijn watjes (hahahaha)

    Gr. Frank

  • 07 Februari 2011 - 03:11

    Frank:

    Hallo vrienden,

    Judith als eerste nog gefeliciteerd met je 40ste verjaardag en 3 x een dikke kus. En Tjeerd als iedereen de volgende dag er last van had hebben ze veel gedronken of het zijn watjes (hahahaha)

    Gr. Frank

  • 09 Februari 2011 - 01:12

    Linda Ros:

    Heee Judith,

    Volgens goed Antilliaans gebruik weer veel te laat maar alsnog gefeliciteerd met je verjaardag!! Zo te zien hebben jullie een topfeest gehad!! Gweledig!!

    groetjes linda

  • 09 Februari 2011 - 07:35

    Khalid:

    Dat heb je goed geregeld Tipak. Jij romanticus!
    Judith, nu hoef je niets meer te verwachten voor Valentijn hoor.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Anguilla, Anguilla

Tjeerd, Judith, Suze en Jurre en Tjeu

jaha, de foto laten we zo, zo gingen we per slot van rekening weg in 2009! Maar neemt niet weg dat we nou wel mooi met ons 5jes zijn!

Actief sinds 10 Juli 2009
Verslag gelezen: 261
Totaal aantal bezoekers 405186

Voorgaande reizen:

08 September 2009 - 01 Juli 2015

St. Maarten

15 December 2012 - 24 December 2012

Jamaica, no problem man.

01 Juli 2011 - 09 Juli 2011

Tortola, Anegada en Virgin Gorda

26 November 2010 - 10 December 2010

San Juan , Puerto Rico

28 Oktober 2010 - 31 Oktober 2010

Curaçao "gratis"....

09 September 2010 - 09 September 2010

Saba

01 Juni 2010 - 06 Juni 2010

CURACAO

Landen bezocht: