1 Juni, heel veel schooldingen. - Reisverslag uit Anguilla, Anguilla van Tjeerd, Judith, Suze en Jurre en Tjeu Pas - WaarBenJij.nu 1 Juni, heel veel schooldingen. - Reisverslag uit Anguilla, Anguilla van Tjeerd, Judith, Suze en Jurre en Tjeu Pas - WaarBenJij.nu

1 Juni, heel veel schooldingen.

Door: judith

Blijf op de hoogte en volg Tjeerd, Judith, Suze en Jurre en Tjeu

04 Juni 2012 | Anguilla, Anguilla

Before U scroll Shelly, especially for you, this one is about Suzes dance class en Jurres nationalities-day, at his class!

Vrijdag 1 Juni had Jurre een speciale dag met zijn klasje: nationaliteiten dagje. Of je de vlag van je land mee kon geven, kleren, en natuurlijk een gerechtje of meer typisch voor het vaderland. Welja, alles weer ondersteboven zoeken naar vlaggen (jaja, ook die van Hoenderloo hing er, zie foto, betsaat er een Rielse vlag???)kleren, boerenkiel en zakdoeken en klompen. Jurre weigerde het 's morgens aan te toen, tuurlijk. En ik had schalen vol gehaktballetjes gemaakt,nav Jurres favo, spagety with meatballs,alleen deze met drie dipjes. gelukkig hadden de andere mamma's ook hun best gedaan, ze hadden een super dag gehad met zijn allen zei teacher Joan! Jurre vertelde trots dat 'everyone loooooooved the meatballs mom!!!

half 3 moesten we op Suzes school zijn, voor vervroegd gesprekje met de teachers en Suzes rapport. Helemaal ok alles, juffen blij, wij ook!

Aan dansjuf Jennifer gevraagd of we naar de repetitie van de danceclass mochten komen kijken, we missen de echte repetities, en al helemaal de uitvoering in de heuse zaal, baal baal, maar ok. we hebben wel der outfit voor der gekocht, anders vond ik het helemaal zo sneu....
Dansles begint om 3 uur, tot 4 en dat was heel byzonder, zo schetig al die meisjes, Suze lette natuurlijk meer op Tjeu dan wat anders maar dat gaf niks, ik was trots op de hele mikmakmeiden!

Daarna Jurretje dus halen en thuis maar met zijn allen, Tjeu voor't eerst bubbelen, we hadden het allemaal hot hot hot.

(als het goed gaat heb ik een paar filmpjes....)

• 05 Juni 2012 - 06:46

Tante Cornelia:

Leuk, die filmpjes, Judith.
    Er wordt daar veel georganiseerd voor en met de kinderen.
    En wat een hoop verschillende nationaliteiten in dat klasje van Jurre.
    Groetjes!

• 05 Juni 2012 - 11:16

Elma:

Geweldig Suze!!! goed oefenen dan wordt je een hele goede danseres! Super schattig al die meiskes in het groen en paars...

• 19 Juni 2012 - 17:28

Ingrid En Maurice :

leuk zo nog iets van jullie te vernemen.

groet
    Ingrid, maurice en danielle
    uit tilburg weet je wel!!!

• 09 Juli 2012 - 18:42

HELLO: