Medische update, deel 2 - Reisverslag uit Anguilla, Anguilla van Tjeerd, Judith, Suze en Jurre en Tjeu Pas - WaarBenJij.nu Medische update, deel 2 - Reisverslag uit Anguilla, Anguilla van Tjeerd, Judith, Suze en Jurre en Tjeu Pas - WaarBenJij.nu

Medische update, deel 2

Door: Tjeerd

Blijf op de hoogte en volg Tjeerd, Judith, Suze en Jurre en Tjeu

01 Juni 2012 | Anguilla, Anguilla

Goede morgen allemaal, het is hier nu 08.12 uur, mijn eerste officiële vakantiedag! Aanstaande dinsdag komen we naar NL, 6 juli weer retour. Ik moet voor cursus (3 weken) in NL zijn. Heel de familie komt mee hoor, wees gerust. Normaal gesproken worden (bijna) alle opleidingen gegeven in Zutphen en/of Apeldoorn. Daar gingen we ook nu van uit. Kreeg ik bericht dat de opleiding in Beneden-Leeuwen is. Gelukkig vanuit Hoenderloo wel wat dichterbij dan vanuit Riel, maar toch weer een tegenvaller. We hebben verder nog geen planning gemaakt hoe of wat, ongetwijfeld zal daar toch niet veel van terecht komen. Een ding is zeker dat ik alle wedstrijden van het EK wil zien.
Ik wilde jullie de laatste medische stand van zaken niet onthouden.
Maandag, 2e Pinksterdag, ikke naar het ziekenhuis. Er stonden een aantal wachtenden voor me in de rij voor de radioloog, stuk of 6 (om 07.30 uur al). Uiteindelijk ik aan de beurt. ZONDER afspraak en/of verwijzing werd er dus geen echo van mijn voet gemaakt! Ik probeerde uit te leggen dat ik vrijdag gebeld had en dat mij werd verteld dat ik moest komen, maar nee hoor! Fijn…..
Dus naar werk en naar arts gebeld, die begon pas om 09.00 uur. Gevraagd of ie me met spoed terug wilde bellen. Dat deed ie om 09.15 uur, een meevaller dus. Hem het verhaal uitgelegd en hij maakte gelijk een verwijzing. Dus terug naar ziekenhuis. Verwijzing opgehaald en nu mocht ik wachten, pffff het was druk. Ik was er weer rond 10.00 uur en uiteindelijk mocht ik om 11.30 uur naar binnen. De radioloog wilde de echo perse met de specialist erbij maken.
Ik mocht gaan liggen op de bank en er werd eerst naar mijn goede voet gekeken (zonder schoen en sok natuurlijk). Daarop was duidelijk de peroneus brevis te zien. Mooi dus, dan moest ie aan mijn linkervoet ook te zien zijn, en als niet dan zou het foute boel zijn. Gelukkig zagen ze al snel de aanhechting. Deze was helemaal intact. Er was wel duidelijk dat een gedeelte was afgescheurd. Maar de pees zit dus nog vast: joepie, geen operatie. Met (relatieve) rust moet het van zelf beter gaan.
Goed bericht dus……
Nu de koffers in gaan pakken, mogen 2 stuks pp meenemen, das 10 in totaal en de buggy en de handbagage, hahaha. Ik heb al een taxibus besteld om ons op te halen.

Nou allemaal succes met de koorts, hier leeft het niet echt. Mondjesmaat zie je in winkels wel wat Oranje-rommel maar voor de rest niets. Ja we zijn natuurlijk allemaal NL-ers als we winnen (en/of geld nodig hebben).

• 01 Juni 2012 - 12:34

Niels En Linda:

Succes met pakken en de reis!!
    en op tijd met t pootje omhoog :-)

groetjesss

• 01 Juni 2012 - 14:24

Karin:

Een hele goede reis en fijne (werk)vakantie in Nederland.
    Super dat je met het EK in Nederland bent.
    Groeten!

• 01 Juni 2012 - 15:41

Julia:

wooooh 10 koffers nemen jullie 't hele huis mee of wat ? hihi xx

• 01 Juni 2012 - 16:43

Tante Cornelia:

Gelukkig, dat het met je voet allemaal meevalt.
    Ja een heel gesjouw zo met drie kleine kinderen.
    We verheugen ons op jullie komst.
    Goede reis en pas goed op je "schatjes".

• 01 Juni 2012 - 18:19

Maaike:

Hele goede reis en wie weet tot ziens!

• 02 Juni 2012 - 06:28

Mike:

Maotje,

Ik zie je van de week wel een keer.

Hallee!!!!!!

• 02 Juni 2012 - 06:28

Mike:

Maotje,

Ik zie je van de week wel een keer.

Hallee!!!!!!

• 02 Juni 2012 - 10:24

Carol:

gelukkig geen operatie voor je voet, die ANDERE opratie, lees reis, is al heftig genoeg want ik weet dat jullie nogal wat spullen en kleren meeslepen als er gereisd wordt! haha! goede reis en tot binnenkort! kus voor jullie allemaal, Carol