ik weet geen titel. - Reisverslag uit Anguilla, Anguilla van Tjeerd, Judith, Suze en Jurre en Tjeu Pas - WaarBenJij.nu ik weet geen titel. - Reisverslag uit Anguilla, Anguilla van Tjeerd, Judith, Suze en Jurre en Tjeu Pas - WaarBenJij.nu

ik weet geen titel.

Door: Judith

Blijf op de hoogte en volg Tjeerd, Judith, Suze en Jurre en Tjeu

13 November 2011 | Anguilla, Anguilla

6 November, o-mamm-a Jarig.

Suze mocht kiezen van oma, wat te doen op haar verjaardag, de hele week kwam er van alles voorbij, maar de dag zelf werd het dan toch naar de bioscoop. Ok dan, dus ’s morgens taart, tekeningen, kadootjes en in de jacuzzi, ikke nie, da mag nog nie, dokters orders.

Om iets over 4 naar de Megaplex, jaja, Tjeu ook mee, meteen zijn Lief vest dat we van Sharon hebben gehad aan (dank je wel!!!!) want het is altijd steen en steenkoud in de bios, en een puinhoop. Daar hebben die van ons ook verder aan meegewerkt, want Tjeerd kwam met twee reuze zakken popcorn aan en drie megabekers drinken. Niks voor mij. Ik hing met 1 arm in de wieg van Tjeu, en met de andere was ik popcorn aan het delen, vesten aan het aantrekken, sjaals omslaan en brilletjes aan het opzetten, het was namelijk een 3d film; Puss in boots. (de gelaarsde kat). Suze vond het maar eng met de bril op dus die keek de hele film naar wazige beelden, Jurre vond het geweldig, oma ook, ik zit de hele tijd te denken, van wie is die stem??? Antonio Banderas zei de aftiteling, ach jaaaaaaaaa! En Tjeerd?
Die was naar huis, iets over half 5 ging de telefoon, alarm ging af, toch maar even gaan kijken. Leanne bleek al te zijn gaan kijken, niks gezien, Tjeerd vond de keukendeur open en die naar de porch, maar meende dat ik, respectievelijk, oma de deuren open hadden gelaten. (???).

Thuis van de film bleek er wel degelijk weer ingebroken, stond van alles scheef op het aanrecht en later bleek dat elke deur is geprobeerd, overal grote handafdrukken op, zo zie je maar, toch nog ergens goed voor dat ik altijd overijverig de ramen schoonhoudt. Ik vond het wel een akelig gezicht en idee, hoewel ik vooral kwaad kwader kwaaier en erger was en ben, op die klootzakken en op de politie uiteraard.

Uiteindelijk met Leanne toch een fles champagne gedronken op mams verjaardag, zo lullig dat dat nou zo moest lopen, we hadden het haar zo anders gegund. Alweer hebben de kinderen niks gemerkt, de volgende dag Suze maar naar school terwijl ze eigenlijk naar de dokter moest, en dagen weer gedoe met politie, forensic gedoetje en de hele rataplan aan dingen die je dan weer moet uitzoeken en regelen. En je eigen rot gevoel om alles weg zien te werken.

Ik kan niet eens meer opnoemen wat we wanneer hadden aan gedonder/pech/vervelendheden en ga maar door, ik som ze maar op, niet in volgorde van belangrijkheid, maar gewoon hoe het me te binnen schiet want jongens jongens, t was nogal wat.

*Mijn auto is helaas nog helemaal niet ok, hapert nog als de pest en kan dus weeeeeeeeer naar de garage, en voelt bovendien onveilig.

*Tjeerds dure telefoon is door domme pech nat geworden, kapot dus. Alles kwijt, alle berichtjes voor Tjeu (ik heb er welgeteld 1 gehad op mijn telefoon….) zijn contacten en natuurlijk het geld, ping ping, van die en voor een nieuwe.

*de printer ging kapot, zomaar, nieuwe dus .ping ping

* twee weken geleden met Suze naar de dokter, astma. Slik. Heel naar en vervelend kind voor zichzelf en ons allen gehad voor een week, van de medicijnen en ellende. Ondertussen is ze weer terug geweest, het ging beter, geen medicijnen meer, wel puf wanneer nodig en naar KNO arts, waar ze over twee weken weer terug moet komen. Dat was nog het enige blije, dat het met haar beter ging!!! En gaat!!!

*Tjeerds auto had eerst weet ik wat, garage dus. Ping ping.

* ging ie maandag met Suze naar de zwemles, deed ie niks meer, weggesleept en weer naar de garage. Ping ping, en een hele hoop gedoe natuurlijk. Al de hele week alleen mijn auto die dus niet goed is maar niet weg kan. Zucht.

*fijn en niet fijn, al tig keer uren stroomuitval. Blij met de generator, maar minder blij met in het halve donker zitten na al die inbraken… Prutsbedrijf nummer 1 GEBE. Waardeloos. En iedereen accepteert het maar gewoon.

*Tjeu was na het vorige weekend niet gegroeid volgens de kraamzorg. Geen pingping zorgen, maar veel ergere. Wilde dus deze week al naar Offringa, maar je snapt dat dat dus niet ging. Het gaat overigens nu volgens mij wel goed met hem hoor!

* ik had vorig weekend echt bulderende pijn, borstontsteking, warm en koud en zweten , doffe ellende, Suze huilde met me mee.. Het gaat allemaal wel weer, maar over is het nog niet, maar het zal wel.

* Tjeerd pijn in nek,tot niks kunnen bewegen aan toe, scheurtje in spier, moest thuisblijven, nou die aan het zweten en pijn hebben. Ging lekker.

* de Koningin heb ik half zien aankomen, vanaf de porch , en gaan kijken zat er echt niet in vanwege alle dingen die we hadden, en dan die achterlijke files, en dan Tjeu mee, ik zag het niet zitten en vind het ergens wel jammer, maar ook hier geldt, der zijn ergere dingen, tuurlijk, maar het mag toch af en toe best een beetje leuk zijn?

*en zo hadden we nog meer dingen die ik niet eens meer allemaal wil noemen, totaal niet gezellig!

Morgen Jurre’s derde verjaardag, voor het eerst van zijn leven is er een familielid buiten ons bij! Laten we hopen dat het een fijne leuke dag wordt, onze kleine grote broer al 3, sjonge!!!!

Oh en Chantal, je hebt helemaal gelijk hoor, ik vind ook dat jullie maar op kraamvisite moeten komen! (maar als het echt niet lukt dan zullen we vast nog wel een feestje geven voor Tjeu in Nederland, maar dat zal volgend jaar worden, is dat ok? Kus van Suze en Jurre voor jou en je zus!)Oh ja, en Jan met zijn trouwen, wij wonen hier haha, en wij zijn lekker op Barbados getrouwd!




  • 13 November 2011 - 04:47

    Judith:

    wat er nu weer aan de hand is weet ik niet, maar de fotos zijn even verdwenen. aangezien het kwart voor 1 is, in de nacht ja,. kap ik er maar mee, Tjeu moet ook zo eten, en nou, puh puh, weer zoiets, het wil maar niet makkelijk vlotten deze week. Sorry, de fotos komen dus nog, kom nog es terug!

  • 13 November 2011 - 05:21

    Mike:

    De foto's zijn terug hoor!

    Zeg, van die was die stem ook weer? Antonio Beunhaas?

    Nounou, wel veel dingen gaan kapot daar. Je moet ook je reddingsvest nog eens checken, want ik heb Tjeerd vaak horen zeggen: "Mijn reddingsvest is lek!"

    Proficiat met alle verjaardagen. Komt Sinterklaas daar ook?

  • 13 November 2011 - 10:11

    Jasper En Carol:

    ik vindt de foto's van oma en suze en jurre erg leuk. dat gebouw kwamen wij ook aan. daar op die weg hebben wij ook gereden! jasper. jasper heeft helemaal gelijk, mooie foto's alweer. alleen jammer van alle pech, maar het is de wet van Murphy-hoe schrijf je dat?- dat alles tegelijk komt. groeten uit Breda, XX, carol.

  • 13 November 2011 - 10:11

    Tante Cornelia:

    Oma en Jurre proficiat met jullie verjaardag.
    Ja, Judith er zijn van die tijden, dan gaat er van alles mis maar gelukkig gaat dat meestal weer over en gebeuren er weer een hoop leuke dingen.
    Waren jullie uitgenodigd op de bruiloft van Jan? Ze hadden wel lekker weer, net als jullie op Barbados.

  • 13 November 2011 - 10:39

    Durf Ik Niet:

    plaatje 3
    Mooie benen,mooie benen zei de Dominee

  • 14 November 2011 - 08:00

    Els:

    Lang zullen ze leven! Hiep hiep hoera, gefeliciteerd Jurre en oma.
    Tjongejonge, lekkere ellende daar af en toe ( meestal.. )
    Het belangrijkste is dat Suze weer opgeknapt is. Ik heb er hier thuis ook eentje ( Chantal ) die regelmatig piept, benauwd is.Maar dat blijkt een allergie voor vanalles en nog wat te zijn. Vervelend blijft het wel.
    Auto's blijven een dure hobby,maar ja met een fiets doe je daar niks.
    Zijn de Oranjes niet even op kraamvisite geweest? Dat valt me tegen van ze, Tjeerd dient de koningin nog wel!
    Ik denk dat jullie maar een portier of zoiets in moeten huren,want van een alarm schrikken de boeven blijkbaar niet.
    Sterkte met alles,enne na regen komt zonneschijn.
    Gr.Els xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Anguilla, Anguilla

Tjeerd, Judith, Suze en Jurre en Tjeu

jaha, de foto laten we zo, zo gingen we per slot van rekening weg in 2009! Maar neemt niet weg dat we nou wel mooi met ons 5jes zijn!

Actief sinds 10 Juli 2009
Verslag gelezen: 307
Totaal aantal bezoekers 404613

Voorgaande reizen:

08 September 2009 - 01 Juli 2015

St. Maarten

15 December 2012 - 24 December 2012

Jamaica, no problem man.

01 Juli 2011 - 09 Juli 2011

Tortola, Anegada en Virgin Gorda

26 November 2010 - 10 December 2010

San Juan , Puerto Rico

28 Oktober 2010 - 31 Oktober 2010

Curaçao "gratis"....

09 September 2010 - 09 September 2010

Saba

01 Juni 2010 - 06 Juni 2010

CURACAO

Landen bezocht: