Tjeu in November - Reisverslag uit Anguilla, Anguilla van Tjeerd, Judith, Suze en Jurre en Tjeu Pas - WaarBenJij.nu Tjeu in November - Reisverslag uit Anguilla, Anguilla van Tjeerd, Judith, Suze en Jurre en Tjeu Pas - WaarBenJij.nu

Tjeu in November

Door: Judith

Blijf op de hoogte en volg Tjeerd, Judith, Suze en Jurre en Tjeu

22 December 2011 | Anguilla, Anguilla

Helleu!
Gebeurt hier niks meer………
Geintje.
Stapels, massa’s, veul en nog meer, volgt volgt.
Eerst maar es de foto’s van November….
Jaja, en wie liep er vroeger met een levende pop in de kinderwagen over de Krimweg? Geschiedenis heeft “the habit” zich te herhalen….gelukkig voor ons maar gewoon op de porch….
En nog met oma, en Suze die niet wil dat ik flits: “dat vindt ie niet fijn mamma, dat is slecht voor zijn oogjes”. Dus krijg ik Tjeu amper op de foto!

  • 23 December 2011 - 07:50

    Edith:

    zo schattig en wat lijkt suze veel op jou en jurre veel op Tjeerd. Van Tjeu kan ik het niet goed zien maar het is duidelijk een broertje!
    x edith

  • 23 December 2011 - 07:58

    Tante Cornelia:

    Leuk, dat Suze zo voorzichtig is met haar kleine broertje. Tjeu doet het trouwens goed zo te zien.

    Groetjes en fijne feestdagen!

  • 23 December 2011 - 10:14

    Elma:

    Inderdaad Edith, Suze is net mama en Jurre net papa! gezellig kroostje zo x Elma

  • 23 December 2011 - 18:14

    Els:

    Tja,en ik vind Tjeu net Suze.
    Maar hij zal wel op zichzelf lijken.Mooi manneke!
    Snoezig zo in dat rieten poppenwagentje.Zo heeft Chantal 's in de babybornbuggy van d'r nichtje gelegen.Hebben we gelukkig ook nog een foto van.

  • 23 December 2011 - 20:27

    Wil V.d. Pas:

    Tjeerd en Judith. Jullie hebben een stelletje mooie kindjes en zo te zien ook hele zorgzame.
    Ik denk dat Tjeu straks 2 moeders heeft, want Suze is echt al een klein moedertje voor hem.
    En inderdaat lijkt Jurre op deze foto's steeds meer op Tjeerd . Geniet van alle drie zoveel als kan , want de tijd vliegt voorbij en ze zijn groot voordat je er erg in hebt .Vanuit Tilburg wensen wij jullie ook hele fijne Kerstdagen, een prettige jaarwisseling en alle goeds voor 2012.
    Hartelijke groeten van José en Wil

  • 24 December 2011 - 00:01

    Carol:

    Ha, hier je broer, wat een mooie foto's van de kinderen! Het is nu ongeveer 0.00 uur en ik check mijn mail (kom net van mijn werk) en zie fantastische foto's, ook samen met mam. En voor de lezers: Judith lag óók in de poppenwagen van haar "grote" zus en samen met mij -"grote broer"- gingen wij inderdaad wandelen met ons zusje; Judith zal het zich niet kunnen herinneren, maar ik weet het nog goed! 'Er ligt een échte baby in hoor!" Mensen waren echt verbaasd! (dat was bij het ijsraam van "IJs van Co" in Hoenderloo, wat waren wij trots!) Judith was toen ongeveer 6 maanden oud.
    En inderdaad: Jurre begint al zo'n heel kereltje te worden, het kleine kindzijn gaat er al vanaf! Hij lijkt op Tjeerd vond ik toen ik de foto zag, en dat is helemaal oke!
    Groeten uit breda, Carol XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Anguilla, Anguilla

Tjeerd, Judith, Suze en Jurre en Tjeu

jaha, de foto laten we zo, zo gingen we per slot van rekening weg in 2009! Maar neemt niet weg dat we nou wel mooi met ons 5jes zijn!

Actief sinds 10 Juli 2009
Verslag gelezen: 246
Totaal aantal bezoekers 404563

Voorgaande reizen:

08 September 2009 - 01 Juli 2015

St. Maarten

15 December 2012 - 24 December 2012

Jamaica, no problem man.

01 Juli 2011 - 09 Juli 2011

Tortola, Anegada en Virgin Gorda

26 November 2010 - 10 December 2010

San Juan , Puerto Rico

28 Oktober 2010 - 31 Oktober 2010

Curaçao "gratis"....

09 September 2010 - 09 September 2010

Saba

01 Juni 2010 - 06 Juni 2010

CURACAO

Landen bezocht: