De mijne en de zijne. - Reisverslag uit Hoenderloo, Nederland van Tjeerd, Judith, Suze en Jurre en Tjeu Pas - WaarBenJij.nu De mijne en de zijne. - Reisverslag uit Hoenderloo, Nederland van Tjeerd, Judith, Suze en Jurre en Tjeu Pas - WaarBenJij.nu

De mijne en de zijne.

Blijf op de hoogte en volg Tjeerd, Judith, Suze en Jurre en Tjeu

28 Augustus 2012 | Nederland, Hoenderloo

In Nederland hebben we zoveel meegemaakt en mensen gezien dat het geen doen is daar de foto's en of de verhalen van te melden.
Daarom komen er een paar berichtjes zo tussendoor, soort van afleveringen van "het benkske"
Letterlijk....
De eerste dan......

• 28 Augustus 2012 - 09:03

Tante Corneliia:

De zijne ken ik natuurlijk goed.
    Daarom is het leuk om ook eens een foto met namen van de "jouwe" te zien. Kan ik me bij die namen ook een beeld vormen.

• 28 Augustus 2012 - 16:46

Cerol:

Volgens mij ben ik de enige van Juudjes kant die op deze "officiële" site reacties plaatst. Maar wees niet bang dat daarnaast niets is, ik mail en bel regelmatig; en vorige zomervakantie zijn we op St Maarten bij m'n zusje (en gezin) op de koffie (en de rest) geweest. Toch wel een aanrader.
    Groet, Carol.

• 30 Augustus 2012 - 21:22