ATTENTION PLEASE! - Reisverslag uit Anguilla, Anguilla van Tjeerd, Judith, Suze en Jurre en Tjeu Pas - WaarBenJij.nu ATTENTION PLEASE! - Reisverslag uit Anguilla, Anguilla van Tjeerd, Judith, Suze en Jurre en Tjeu Pas - WaarBenJij.nu

ATTENTION PLEASE!

Door: judith

Blijf op de hoogte en volg Tjeerd, Judith, Suze en Jurre en Tjeu

15 April 2013 | Anguilla, Anguilla

opgelet allen;

helaas blijven de problemen op deze website onopgelost, sterker nog, ik krijg tot nu toe geen bericht meer van de "helpdesk".
Jammer, jammer, ik heb/had vele goede redenen hier te blijven..

Maar probeer nu even wat anders uit.

PLEASE, ga naar

tjeerdenjudith.reislogger.nl

en schrijf je daar in om weer mee te lezen.

niet vergeten he, ik doe zo mijn best!

• 15 April 2013 - 18:16

Tante Cornelia:

Ik zal het doen want ik waardeer je inspanningen echt!

• 15 April 2013 - 21:33

[mamma.:

Jee, wat een gedoe zeg.......,,,,,.

• 16 April 2013 - 03:29

Judith:

ja mam, het is zeker een gedoe zeg! helemaal niet leuk! je zou denken dat een dagboek dat al 272 DUIZEND 533 keer is bekeken, ook wel wat opbrengt voor de mannen achter de schermen. Maar ze laten me een beetje heel erg zitten met de hulp. Helaas nogmaals...

je moet je aanmeldingsmailtje nog wel een keertje bevestigen he mam? love u!

• 16 April 2013 - 13:08

Marieke:

...en ik heb me zojuist ook omgeboekt naar de nieuwe site ! ook al reageer ik niet altijd, vind het wel heel leuk om mee te lezen en toch een beetje te volgen hoe het jullie daar zo ver weg gaat.
    ga zo door judith :-)