kerstvakantie - Reisverslag uit Anguilla, Anguilla van Tjeerd, Judith, Suze en Jurre en Tjeu Pas - WaarBenJij.nu kerstvakantie - Reisverslag uit Anguilla, Anguilla van Tjeerd, Judith, Suze en Jurre en Tjeu Pas - WaarBenJij.nu

kerstvakantie

Door: allemaal

Blijf op de hoogte en volg Tjeerd, Judith, Suze en Jurre en Tjeu

06 Januari 2012 | Anguilla, Anguilla

En wat nog meer deze vakantie?

Vooral veel slecht weer, voor hier dan, wind en regen, nee niet koud, wel tocht en klam, en dus de kinderen af en aan verkouden en of koorts, jasses. En naar het strand zat er niet in, niet met Tjeu in elk geval. We moesten voor de kerst nog wel eea hebben, dus de 22e toch nog even naar Philipsburg. Heb mezelf een hartje en een “t” cadeau gedaan voor mijn nominations armband en we kochten een tommy middlefinger blouse for daddy. Duifjes voeren en Tjeu en verder kwamen we niet met de boodschappenlijst haha, want we hadden honger en het was ineens lekker weer dus hebben we mooi op het strand zitten lunchen. Wel vette wind wat resulteerde in een omgewaaid wijnglas, en zand zo’n beetje overal waar je maar kan bedenken haha.


Vooral ook veel slapen, allen tegelijk en om de beurt ook, niet zo raar na al die feestjes en de daarbij horende versnaperingen..

Veel kerstfilms, ik , jaja, ik (en nog goed gegaan ook) had een waslijst aan kerstfilms gedownload dus we hebben wel tig kerstmannen gezien. (en Tjeerd en ik zijn ze strontbeu haha). Waardoor Suze op een gegeven moment zei; “dat zijn niet allemaal echte hoor Jurre”. Zonder haard is het wel effe puzzelen hoe de kerstman dan hier binnen zou komen, maar gelukkig hebben wij in de kamer hoog bovenin een muur een rond gat (10 cm doorsnede) voor frisse lucht en dat kan ook prima gebruikt worden voor een kerstman. “die kan toveren toch?” zegt Jurre. Daarom!

EN …………. Nog iets bizars… Ik zat Tjeu te voeden in de binnentuin op een paarse stoel (de kleur die moet kiest Suze uit, jaja, ik kan hier niks meer zelf bepalen hoor) op de stoep, mijn rug en benen in de zon, Tjeu in de schaduw van een pilaar, en droog, dus clever plekje gevonden tegenwoordig. Enfin, zit ik daar rustig, voor zover dat bestaat hier met die andere drie tetters,voel ik mijn stoel omhoog gaan. Letterlijk . Wat???? Ik had even een “aliens” gevoel, wat gaat hier uitbarsten? Ik vloog van de stoel af met Tjeu en riep Tjeerd. De tegels kraakten en kraakten en kwamen hoger en hoger tot het moment dat het KRAK zei en er dus een vette scheur in zat. Suze was zo bezorgd om dit alles dat die bijna huilend stond te schreeuwen dat we aan de kant moesten, oppassen, ze hield Jurre vast/tegen… ach gosss. Rare gewaarwording voor ons allen en tuurlijk net voor de kerst en 15 man visite hadden we een “open plek” van een vierkante meter, want Tjeerd had de tegels opgeruimd, vlijmscherp en dus beetje link hierzo.

Maar vandaag, half 9 zou er iemand komen. En tis een wonder, de beste man is al vanaf iets over half 9 hier en bezig dus het komt zowaar zomaar snel weer goed. Dat mag dan ook wel eens gezegd worden. Wel een feit dat ie nou aan het slijpen is, dus heb ik straks weer lekker veel werk met die gore stofzooi. Minder.

  • 06 Januari 2012 - 15:27

    Tante Cornelia:

    Gelukkig is er niemand gewond geraakt.
    Wij hebben de kerstvakantie ook achter de rug. Ook veel geslapen, geklust en natuurlijk ook veel films gekeken.

  • 06 Januari 2012 - 16:09

    Wendy:

    Je ziet er goed uit meiske!
    Leuk om jou weer eens op een foto voorbij te zien komen.
    xxx

  • 06 Januari 2012 - 17:07

    Mike:

    Tjeerd is de slijpkoning, waarom laat je het hem niet doen?!

  • 08 Januari 2012 - 10:12

    Carol:

    leuk die foto's en je kunt goed zien dat het seizoen is met al die cruise-schepen. grappig om de boulevard terug te zien en op de achtergrond de route tussen de shops door, die de cruise-schip-bewoners lopen. wel een heel lekker plekje onder die bomen trouwens. die muzikant sond er van de zomer volgens mij óók al of heb ik het mis? groeten en een dikke kus, Carol XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Anguilla, Anguilla

Tjeerd, Judith, Suze en Jurre en Tjeu

jaha, de foto laten we zo, zo gingen we per slot van rekening weg in 2009! Maar neemt niet weg dat we nou wel mooi met ons 5jes zijn!

Actief sinds 10 Juli 2009
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 404538

Voorgaande reizen:

08 September 2009 - 01 Juli 2015

St. Maarten

15 December 2012 - 24 December 2012

Jamaica, no problem man.

01 Juli 2011 - 09 Juli 2011

Tortola, Anegada en Virgin Gorda

26 November 2010 - 10 December 2010

San Juan , Puerto Rico

28 Oktober 2010 - 31 Oktober 2010

Curaçao "gratis"....

09 September 2010 - 09 September 2010

Saba

01 Juni 2010 - 06 Juni 2010

CURACAO

Landen bezocht: