Weekupdate - Reisverslag uit Anguilla, Anguilla van Tjeerd, Judith, Suze en Jurre en Tjeu Pas - WaarBenJij.nu Weekupdate - Reisverslag uit Anguilla, Anguilla van Tjeerd, Judith, Suze en Jurre en Tjeu Pas - WaarBenJij.nu

Weekupdate

Door: Judith

Blijf op de hoogte en volg Tjeerd, Judith, Suze en Jurre en Tjeu

17 Juli 2011 | Anguilla, Anguilla

Deze week heb ik een hele waslijst niet leuk.
- Veel regen en heel veel was die niet wilde drogen en gewoon weer begon te stinken zodat ik hieperdepiep hoera wéér meer kon wassen…….. en niet drogen.
- Niet zo erg? Nee, maar deze week wel want morgen komt mijn grote broer aan en dan wil je alles wel voor elkaar hebben! (of voor wie ook die komen).
- Facebook.
- Mijn auto lekt (door het dak) en er zit heftige roest op plaatsen waar je je zeer kan doen met instappen. Moet ik em wegbrengen zegt Tjeerd dan. Jaja, logistiek niet zo makkelijk.
- woensdagochtend wilde ik dezelfde grote broer bellen, computer aan, en die deed niks.
- Ik met dikke buik en al op de grond liggen zweten om alle stekkers (het zijn er tigtallen met al die kastjes en dingen waar ik geen bal van snap) te (her)proberen…niks. Kapot.
- Dat is nog steeds zo, morgen is ie als het goed is gemaakt…..weer 300 dollar lichter.
- Moest mijn maandverhaal voor de Plaggensteker maken, wat (te?) laat ging want na ja, die computer was weg…
- hebben wel deze laptop maar hierop kan ik niet alles vinden wat ik nodig heb.
- EN DUS LOOP IK OOK WEER ACHTER MET MIJN WEBVERHAALTJES OVER DE VAKANTIE WAT IK ME DUS ZO HAD VOORGENOMEN DEZE KEER NIET TE DOEN; OVERMACHT..JA K..
- Woensdag verders van 9 tot 4 gepoetst en geboend en etc, dat was wel nuttig maar leuk? Mwah, wel fijn zoveel schoon en netjes… alleen……
- Bleek de waterpomp te lekken dus mannen over de vloer donderdag,…fijn…weer vies.
- Kon ik niet zo goed uit de voeten deze dag, teveel gedaan de woensdag zei de baby…
- Heeft Tjeerd een generator gekocht die dus vrijdag kwam, nog meer mannen over de vloer, nog meer weer vies en nog meer extra werk. Blij met het ding? Vind het vooralsnog vooral duur, alhoewel ik me heus wel besef dat Tjeerd die met de beste bedoelingen heeft aangeschaft, en ik vast wel blij ben als ie nodig is.
- De stroomrekening viel veel hoger uit dan anders en daar snappen we ook niks van.
- Voel me soms wel een beetje eenzaam zo in mijn zwangerschap…waarop ik te horen kreeg dat er heel veel mensen op dit eiland wonen????
- Heeft onze huisbaas privé problemen waar wij vervolgens helaas ook niet beter van worden.
- Genoeg? Ja genoeg. En er waren deze week vast wel momenten waarop het wel even leuk was, maar van deze week heb ik wel even genoeg! vanaf morgen weer beter hopelijk.

Peter Els Marloe en Chantal, heel veel plezier jullie vakantie!!!!
Tante Cornelia,…. Een bootje en dan zoveel koffers,….dat gaat zinken!!!
En Miran, nee wist ik niet dat van de universiteit, gut, weer wat geleerd!
Wendy, daarom (zie boven) heb ik nou dus nog steeds niet gebeld! Waardeloos! Sorry!
Wie voor de rest nog op vakantie gaat/is, heel veel plezier en veilig weer thuis straks!



  • 17 Juli 2011 - 08:36

    Tante Cornelia:

    Hee Judith.
    Het positieve van zoveel "niet leuk" is, dat het wel beter moet worden.
    Het is natuurlijk al heel gezellig, dat je broer komt. En als die generator het eenmaal doet zul je daar veel plezier aan hebben.
    Het weer was hier de afgelopen dagen ook bar slecht. Begin van de week was goed. Ome Jack en ik hadden een fijn hotel aan de kust geboekt en we hebben van het lekkere weer genoten. De vakantie zit er al weer op. Ome Jack moet morgen weer aan het werk maar (zoals oma de Rooij zegt) mijn vakantie gaat gewoon door (ha, ha, ha).
    Veel plezier met het bezoek van je broer!

  • 17 Juli 2011 - 16:35

    Monique:

    Hee Judith,
    zo, zo, zo, zo, zo, zoooooooooo HERKENBAAR! met die mannetjes! Ik heb ook zo'n k*tweek achter de rug. Kom op meid, we gaan gewoon door. En die rekeningen van GeBe heeft alles te maken met de hoge fuel clause.

  • 17 Juli 2011 - 16:44

    Miranda:

    Heel veel sterkte meid! Wij zitten te hopen dat het weer iets beter wordt dan bijna hele dagen regen en 15-18 graden, om dan toch nog maar een paar dagen te gaan kamperen. Anders wordt Henk wel heel chagrijnig van het thuis klussen in zijn vakantie. Moet ook wel gebeuren, maar even een paar dagen weg doet ook goed. Gaan we waarschijnlijk toch maar in de regen...
    Dikke kus en veel plezier met je broer.

  • 17 Juli 2011 - 19:14

    Maaike:

    Ha die judith,

    hier bij mij ook allemaal pech deze week, en regen! hoop ook gauw op betere tijden!
    succes daar en veel plezier met je broer.
    en ook al ben ik niet dicht bij, toch even een dikke zwanger knuffel terug van mij en mijn dikkerd!
    hij (ja hij, hij eet te veel en groeit al bijna mijn buik uit!!)
    liefs Maaike

  • 18 Juli 2011 - 08:49

    Angeline:

    gelukkig zijn Carol, Karin, Wijnand en Jasper er nu!
    Maak er een hele gezellige tijd van samen... en laat de boel de boel maar, voorzover dat gaat ;)
    Veel lieve groeten uit regenachtig Apeldoorn, voor allemaal... jullie zus!

  • 20 Juli 2011 - 16:10

    Els:

    Ja het kan wel 's tegenzitten,niet leuk ik weet het.
    Maar jij bent inmiddels wel wat gewend daar aan de overkant, en laat je niet zo gauw uit het veld slaan Judith! Gewoon wat mopperen en zuchten en je gal spuien,doe maar lekker op deze site,heeft niemand last van :)
    Om je wat op te vrolijken: ik zit hier aan het strand van Kroatië wat te doezelen,en heb free wifi!!
    Komt m'n ipadje toch nog van (de) pas.
    Chantal vind er niks aan, die vond het vorig jaar veel leuker! Ja ik ook wel, maar hier is het toch ook niet verkeerd moet ik zeggen.
    Nou wij gaan hier nog wat vakantie vieren,en jij gaat fijn wat met je broer kakelen, goed?
    Xxx els

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Anguilla, Anguilla

Tjeerd, Judith, Suze en Jurre en Tjeu

jaha, de foto laten we zo, zo gingen we per slot van rekening weg in 2009! Maar neemt niet weg dat we nou wel mooi met ons 5jes zijn!

Actief sinds 10 Juli 2009
Verslag gelezen: 277
Totaal aantal bezoekers 405419

Voorgaande reizen:

08 September 2009 - 01 Juli 2015

St. Maarten

15 December 2012 - 24 December 2012

Jamaica, no problem man.

01 Juli 2011 - 09 Juli 2011

Tortola, Anegada en Virgin Gorda

26 November 2010 - 10 December 2010

San Juan , Puerto Rico

28 Oktober 2010 - 31 Oktober 2010

Curaçao "gratis"....

09 September 2010 - 09 September 2010

Saba

01 Juni 2010 - 06 Juni 2010

CURACAO

Landen bezocht: