VOOR op schema... - Reisverslag uit Anguilla, Anguilla van Tjeerd, Judith, Suze en Jurre en Tjeu Pas - WaarBenJij.nu VOOR op schema... - Reisverslag uit Anguilla, Anguilla van Tjeerd, Judith, Suze en Jurre en Tjeu Pas - WaarBenJij.nu

VOOR op schema...

Door: Judith

Blijf op de hoogte en volg Tjeerd, Judith, Suze en Jurre en Tjeu

29 Augustus 2011 | Anguilla, Anguilla

alles in kannen en kruikjes, alles schoon/gewassen/opgemaakt/ingeslagen etc, bloemetjes gezet en noem maar op, auto's in en op naar de sunsetbar want zondag 17 Juli kwamen ze aan, Carol Karin Wijnant Jasper.Regen bij het uitstappen, en de kindjes zaten bij mij, er uit en RENNEN, met 1 aan de hand en 1 op de arm, en zwaaien, want ja hoor, daar was ie al, KLM gewoon meer dan half uur te VROEG!! hebben we es visite, zijn we nog te laat ook verdorie! Dan weer auto in en naar vliefveld, waar het dan toch altijd nog effe duurt voor de "goeie" vanachter de glazen schuifdeueren tevoorschijn komen!

De dagen gingen "gewoon" door, en ook weer niet, want ik lag geen dag voor 2en in bed, en we hebben zeker ook eea met allen of met mij, met of zonder kind of -eren ondernomen. In elk geval vlogen de dagen voorbij.

Naar de buccaneer voor de crabrace, (load of crab haha) en waar ze ook film draaien voor de kindjes, en we allen pizza’s vreten natuurlijk!

In het bubbelbad, alle kinderen vette lol, de jongens van mijn broer blazen, en Jurre maar denken dat hij het water in de rondte spoot met dat drijfding, zo geestig!

Uiteraard naar babybeach, waar ik met elk van de drie jongetjes een keer naar het vlot ben gezwommen, en met Wijnant van de “hoge trap” af ben gesprongen. Beetje veel van het goeie? Nou ja, ach, Carol kreeg het voor elkaar Jurre in het water op een wakeboard in slaap te laten vallen, en daarna sliep ie op het strand verder!
Op de terugweg langs ons “oude huis” gereden, mooie bende, het staat nog steeds leeg en te koop…Blair was heel happy ons weer eens te zien en dat was wederzijds! De hoge berg over en rechts, links, little detour want ook daar zijn ze met de weg bezig. Voor wie het weet, of weten wil, de hele middle region road lag er uit!(zie foto’s) In die kleine mini-achterafstraatjes komen we nooit, dus voor ons alle 8 een belevenis op zich, beetje eng af en toe, want steil, gaten in de wegen, en toen we langs Madame Estate waren begon het giga te hozen, maakten ze dat ook meteen mee, ik was allang blij dat we verderop waren!

S avonds een keer thuis bbqen, had Karin van die armbandjes die lichtgeven, tsjonge, wat een feestje was dat, en wat een coole foto’s kan je daarvan maken!

We hebben nog met de kano’s geklooid, uit eten links en rechts, keertje Tjeerdje vissen met Wijnant en Carol, enfin, massa’s. En massa’s meer foto’ s, maar al die anderen kan ik weer niet vinden, want die staan weer ergens anders opgeslagen dan in mijn vertrouwde Picasa, mijn liefdevolle echtgenoot weigert om ze daar in op te slaan, want dat andere programma is volgens hem dan weer veel makkelijker en beter. Nou vraag ik je. Wie zit hier altijd de website bij te houden? Juist ja. Lekker ding.

Nou , het afscheid staat er wel weer op, alleen Suze was mee, en die was het er HELEMAAAAAAAL niet mee eens. Ze was erg verdrietig…. Ach gos, ook Wijnant bleek het eenmaal boven een traan te hebben gelaten, ach ach. Maar hun avontuur ging verder want die 28e Juli vertrokken ze naar Curacao!
Suze en ik stonden geheel hun vertraging in de file, Jurre en pappa waren allang op het strand.Bij la Bamba maar geparkeerd en wij ook naar het strand, en vanaf daar hebben we naar ze gezwaaid! De kinderen bleken ze de volgende dagen errug te missen, en ik moest ook weer erg wennen zo alleen!
Tsja. Gelukkig hebben we nog een paar weken kunnen bellen en smssen met Chippie haha, dus helemaal weg waren ze nog even niet

• 30 Augustus 2011 - 07:17

Tante Cornelia:

Ja, de ene keer is afscheid nemen moeilijker als de andere keer.
    Maar zo te zien en te horen hebben jullie het wel gezellig gehad.

• 30 Augustus 2011 - 07:25

Carol:

Ha lieverds, hele leuke foto's, al had ik de meeste al gezien! Grappig om je eigen gezin en jezelf op jullie site te zien (hoewel niet geheel onverwacht haha). Na de trap op het vliegveld buiten jullie gezichtsveld, kwamen bij Wijnant de tranen -'t moest er gewoon even uit- en toen dus bij ons ook. Lieve zus en Tjeerd en Suze en Jurre, we hebben het helemaal te gek en fijn gehad en veel van St-Maarten gezien en genoten. We zijn blij dat we geweest zijn, het was super! voor de lezers: de vakantie hebben wij voortgezet op Curacao; was ook super! Groeten en een dikke kus XXX, Carol.

• 30 Augustus 2011 - 07:54

Miranda:

dag lieverds, zou jullie ook wel even een knuffel willen geven.. maar ik zorg eerst maar even dat ik hier aan het werk ga! Volgens mij zijn Tjeerd en Suze hier ook ongeveer of bijna jarig, toch? Ik was het zaterdag. 40! Net echt toch? Nou, fijne verjaardagen, en good luck met je buikje (!).
    Kus.

• 30 Augustus 2011 - 14:23

Els:

Het is toch echt net alsof jullie áltijd vakantie hebben!
    Wel leuk dat er weer eens iemand van de familie langs kwam.Voor de neefjes ook een hele belevenis.Groetjes!

• 02 September 2011 - 07:02

Karin:

Tjeerd en Judith, bedankt voor de gastvrijheid en de leuke vakantie!